هنگ حامد همایون به نام عاشقانه

خبری

هنگ حامد همایون به نام عاشقانه

متن آهنگ حامد همایون عاشقانه

یه خیابون دوتا عاشق؛ یه هوای شاعرانه ی قشنگو!♫!
نم بارون؛ بزنه شلق شلق رو گونه هامون!♫!
بپیچه تو گوشِ کوچه، خنده هامون!♫!
برسه به گوشِ آسمون، صدامون!♫!
چه قشنگه؛ که بگیری دستمو نگام کنی و!♫!
یهویی یواشکی صدام کنیو!♫!
نفسم بشی و من برات بمیرم!♫!
بپرم دوباره دستاتو بگیرم!♫! بگم عاشقِ توام عزیزترینم!♫!
حالا من عاشقم یا تو؟ میبندی چشماتو

میگی فقط با تو؛ قشنگه دنیا
قدم بزن با من تو نم نم بارون؛ که مثلِ ما عاشق نمیشه پیدا!♫!
چشات مست و لبات خندون!♫!
دلت پاکه؛ مثِ بارون!♫!
ببین لیلی کنار تو؛ چه آرومه دلِ مجنون!♫!
حالا من عاشقم یا تو؟ میبندی چشماتو!♫!
میگی فقط با تو؛ قشنگه دنیا!♫!
قدم بزن با من تو نم نم بارون؛ که مثلِ ما عاشق نمیشه پیدا!♫!
حالا من عاشقم یا تو؟ میبندی چشماتو!♫!
میگی فقط با تو؛ قشنگه دنیا!♫!
قدم بزن با من تو نم نم بارون؛ که مثلِ ما عاشق نمیشه پیدا!♫!

 

https://musicdel.ir/single-tracks/57833/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : dara